Tijd en aandacht voor uw gezondheid.

Complimenten en klachten

Als zaken goed gaan of misschien beter kunnen.

We vinden het leuk om te horen wanneer we u goed hebben geholpen met onze dienstverlening of wanneer we u blij hebben kunnen maken met een goed advies. Dus laat gerust een complimentje achter voor het apotheekteam op de website van de betreffende apotheek.

In de KNMP folder ‘klachten over uw apotheek’ leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over uw apotheek. Uw apotheker is u graag behulpzaam bij het oplossen van uw klacht.

Wanneer u een klacht heeft

Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat en ook dat lossen we graag samen met u op. Hieronder leest u meer over hoe wij dat dan graag met u oplossen:

Bespreek de klacht altijd met de apotheker en/of de apothekersassistente in uw apotheek. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als uw apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen.

Heeft u een klacht over uw apotheek? U kunt er iets mee doen, praat erover met uw apotheker. Alle Medsen apotheken hebben een klachtenregistratie systeem in de apotheek. Wanneer er een klacht gemeld wordt, zal de apotheker/apothekersassistente een digitaal klachtenformulier invullen en de klacht op gepaste manier afhandelen. Uiteraard vindt er terugkoppeling naar u plaats.

Wacht u niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer u wacht, hoe lastiger het wordt om precies te achterhalen wat er is gebeurd.

Komt u er samen niet uit? Lees meer over de klachten en geschillenregeling van de apotheek. De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.